Метро у Львові. Реальність, чи казки від політиків?
10.10.2007 14:06
Тема підземного транспорту турбувала Львів’ян завжди. На якийсь час все притихло, всі розмови, думки і обговорення вщухли, всі чекали реалізації плану розвитку міста, концепцію якого затвердили ще 31 березня 2005 року. Проте головний архітектор Львова, Юрій Криворучко оприлюднив її лише 24 лютого 2007-го, заявивши що львівське метро буде полегшеного типу, і може з’явитись лише після затвердження Концепції 2005 року, яка є першим етапом у коригуванні генерального плану міста, що визначатиме його розвиток на найближчі 20 років, цього документа фактично ніхто не бачив...
На той час, головний архітектор Василь Каменщик, заявляв, що такий документ існує, але він є таємним, тому оприлюднення не буде, все в процесі розбобки і вдосконалення, та зазначив, що в плані передбачено будівництво метро, оскільки Львів увійшов у список міст, перспективних для будівництва даного виду транспорту.
Тепер ні архітектори, ні влада міста не спішить братись за будівництво, оскільки вже була невдала спроба, в середині 1980-х хотіли провести лінію підземного трамваю. Будівництво лише однієї вентиляційної шахти у дворі палацу Потоцьких призвело до порушення гідрологічного режиму всього Львова, руйнації палацу й інших восьми будинків у центральній частині міста. Великою проблемою тоді було те, що під час планування будівництва шахт підземного трамвая ніхто практично не враховував руйнування будинків. Наразі одну станцію і декілька метрів колії залито бетоном.
Як розповів Віталій Дубина, керівник авторського колективу з розробки генплану, будівництво планують розпочати приблизно у 2020-2030 роках. Але спочатку потрібне відповідне рішення депутатів Львівської міської ради, висновки експертів (до речі, раніше дослідження про можливість будівництва не проводили). І головне – величезні кошти.
Віталій Дубина сподівається, що за умови правильно проведених розрахунків вплив на архітектуру міста буде мінімальний, а в разі будівництва полегшеного метро він буде цілком допустимим, оскільки кожен будинок має певний запас міцності.
Для центральної частини міста потрібна найдорожча схема – схема бездеформаційного проходження тунелю. Проте вже зараз у генеральному плані, який коригують, закладено будівництво трьох ліній метро. Першу лінію будуватимуть із південного заходу на північний схід (район вул. Виговського – вул. Б. Хмельницького). Другу планують будувати з південного сходу на північний захід (з’єднуватиме Сихів і Рясне). І третя лінія простягатиметься із заходу на схід (райони Левандівка – Майорівка)
попередня схема Львівського метрополітену ( не затверджена)
Чекатимемо реалізації плану розвитку міста, затверждення депутатів, потрібного фінансування і належного початку будівництва. Львівська архітектура не потерпить повторних помилок, та розрух будівель в місті.
цією темою цікавлюся вже майже 5 років , у
Львові метро потрібне , а почати будівництво
потрібно швидше , бо до 2030 року Львів
перетвориться на Ньюйорк а це вже буде
проблема , моя порада це почати будівництво
з бомбосховищ які знаходяться під Львовом ,
ці тунелі підійшли б ідеально
Amik
Как видят развитие метрополитена во львове метрофорумчане :
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewtopic.php?t=1337&postdays=0&postorder=asc&start=420
Бодрый
Метро Львову необходимо !
Но строить его нужно УМНО.
Конечно же просто невозможно осуществить строительство такой станции как "площа Ринок", так как старые дома этого попросту не переживут.
Представляю схему Львовского метро :
http://s017.radikal.ru/i421/1204/c3/5c8381505a41.jpg
Все три линии будут иметь один узел пересадки в районе парка им. Ивана Франко (площадь перед Университетом)
Тут :
http://wikimapia.org/#lat=49.8398682&lon=24.0216036&z=16&l=1&m=b
Это одновременно и центр города и достаточно хорошая площадка под строительство
Вінниччанин
Не будуйте метро принаймні у центрі міста!!! Я
взагалі не розумію, чому це трамваї їздять
Площею Ринок? Трамваї - це вібрації, вони
можуть пошкодити фасади.
Та і Львів, як мені здалось, не такий уже і
великий...
Був у Львові двічі.
Oleg
Львів завалиться якщо рити метров центрі+зробили дороги які потрібно буде перерити , де буде тунель просяде земля. Так що не нийте - обійдемось без того 20-ти річного непотрібного будівництва!!!!
дзюньо меньший
люди ви просто не миєтесь!! це моя думка..
метро дуже потрібно бо львів задрав без метра ! це вагомий аргумент... такшо даю вам небагато часу на роздуми!
Ray
правильна відповідь на запитання в назві статті - УТОПІЯ
chyapay
метро треба. зі схемою не згоден. ось тут подивіться на мою:
lago.org.ua/recent/subway/
власне там і реалізовано дійсно довгі лінії метро, ато Бабичева схема надто мініатюрну територію охоплює, та й до того ж троха зачіпає старе місто. Моя ж обходить центральну частину дійсно-таки десятою дорогою.
каз
Семенофф прально говоре. Не через центр. От, наприклад піпл їде на Топольну з Автовокзалу чеез центр. Якби був нормальний об*їзд, то центральна частина не була б загруженою
7emenoff
Я би реаомендував побудувати метро навколо міста та зеднати такі райони як рясне , сихів ,винники, майорівка, брюховичі , левандівку,оброшино, рудно, холодноднівку, чорновола, замарстинівську, збоїща, білогорща, сокільники, район іподрому,- але не через центральну та стару частину міста. класно було би продовжити рух тролейбусу з Левандівки до Рясне-2 через торфовиська, дорогу там класну побудувати. Прикольно було би ще пустити тролейбус по вул. Вінницькій(тюрьма 30-ка)-Варшавська-рясне
Велика Кулька
Зараз нам цього реально не треба. В перспективі можна запланувати це будування враховуючи ріст населення. Але в далееекому майбутньому. Та й не уявляю ць мегаполісну трубу у Львові (
pobiglu litatu
до Кульки. Метро то круть! лиш би робили з розумом, а не поспіхом і шоб потім все сипалось...
якось воно буде, чекатимемо поки...
Кулька
Та ви жартуєте!!!! Для чого нашому сімейно маленькому Львову метро?! Нам не метро будувати треба а дороги розширювати і зміцнювати, щоб не провалювались! Звичайно, користь є, але не для нашого міста, яке стоїть "паперових" трубах і воді
кляксі
швидше кожен навчиться телепортації, дешевше, зручніше і точно надійніше ніж львівський транспорт
pobiglu litatu
повітряний транспорт, то би було кльово...
тре владі ідейку таку підкинути! )))
Мрійник
Ще все може змінитися до 2020 року.... грошей може не бути і вопше пішки ходити будемо)))). може....
а може зявиться тросовий повітряний громадський транспорт і літати бум... І вопше, пора би вже подумати про мережу телепортаторів, третє тисячоліття як не як на дворі)))))
дівча
тут палка з двох кінців...
з одного боку зручно - розванжаження доріг і тп. але зіншого, це ж Львів, на воді стоїть частково, точно шось зіпсують, та ше й наші архітектори-будівники, які тепер всі спішитимуть до Євро 2012 і точно шось запартачуть:/
John
зважаючи на теперішню перевантаженість транспортної системи міста, метро звільнило б нас від багатьох проблем(наприклад, переповнені вулиці переповненими маршрутками)) )
20:24 В. Кличко закрив другу сесію Київради Мер Києва Віталій Кличко закрив другу сесію Київської міської ради VII скликання. Про це повідомили JeyNews у прес-службі Київського міського голови.
“Це
16:37 В. Кличко привітав католиків України з Різдвом
Мер Києва Віталій Кличко привітав католиків України з Різдвом Христовим.
Про це повідомили JeyNews у прес-службі Київського міського голови.
“Вітаю в
19:17 МО: Країни-партнери надають матеріальну підтримку ЗСУ
У рамках надання міжнародної гуманітарної допомоги Збройні Сили України отримали черговий вантаж із Великої Британії. Британські колеги передали українським в
При повному або частковому використанні матеріалів ресурсу JeyNews гіперпосилання на нього є обов'язковим. Редакція не завжди поділяє думку авторів статтей. Редакція
не несе відповідальності за інформацію, наведену в нередакційних або рекламних матеріалах. Всі права на інформацію, що підписана JeyNews і/або Jey Corporation належать ПП «Капітал-2000».