субота, 21 вересня, 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
 Соціальна політика України на 2012 рік
 Український баскетбол об'єднався - офіційно
 Жінка і гроші: 10 типових помилок
Жінка і гроші - союз непростий...
Публікації
А. Палатний: Громада Яготина показала приклад того, як не дати себе ошукати

Тетяна Метельова: «Для роботи над законом «Про захист тварин…» залучають прибічників вбивства»
Джерело: JeyNews

Україна на порозі енергетичної війни
Ігор Ліскі спеціально для JeyNews

День міста Львова 2011 відсвяткують весело (програма)

Працювати з Януковичем, бо як це – не працювати?!

METRO Club прагне подякувати усім тих, хто зізнавався нам у симпатії через facebook.
JeyArt
У Тернополі відбудеться концерт Віктора Павліка «Освідчення»
JeyArt
 
Львівські новини

«Українська правда» звинувачує львівську «Батьківщину» у фальсифікаціях

29.03.2007
12:09

Друкований орган Львівського осередку партії «Батьківщина» - «Наша Батьківщина» звинувачують у плагіаті та фальсифікаціях. Зокрема, «Українська правда» заявляє, що в одному з лютневих номерів це партійне видання оприлюднило спотворений текст з «УП» – інтерв’ю з сирійським бізнесменом Харесом Юссефом.

«Те, що газета вдалася до відвертого плагіату, не пославшись на «Українську правду» – це половина лиха», - заявляють в «УП». Там вказують, що редакція газети «Наша Батьківщина» відредагувала саме інтерв’ю, викинула всі критичні абзаци на адресу Тимошенко, спотворивши таким чином текст.

Крім того, «УП» заявляє про фальсифікацію самого тексту цього інтерв’ю. «На питання, хто, на думку бізнесмена, найкраще проявив себе як керівник уряду, Харес відповів: «В управлінні найефективнішим є Янукович». Натомість у львівському виданні партії «Батьківщина»... пішли на банальний підлог, приписавши відповідь Хареса: «Найефективнішою була Тимошенко», - пише «Українська правда».

Редактор газети «Наша Батьківщина» Василь Семен визнав, що редакція викинула з тексту критику Тимошенко, але не бачить в цьому проблеми: «Немає нічого дивного, адже ми – партійне видання «Батьківщини».

Водночас він не зміг пояснити, чому у відповіді Хареса на питання, хто був більш ефективним прем’єром, замість прізвища «Янукович» з’явилося «Тимошенко». На його думку, це могла помилитися «жіночка», яка займається перекладом тексту. І, заявив редактор, він взагалі «здивований такою прискіпливістю» до інтерв’ю з боку «УП».

«УП» також вказує на те, що у партійному виданні Тимошенко більшість текстів є передруком без вказівки на першоджерело. «В одному номері нам вдалося знайти чотири своїх матеріали, деякі з них були підписані іншими прізвищами», - говориться у повідомленні «УП».

«Українська правда» заборонила в майбутньому робити будь-який передрук з «УП» в газеті «Наша Батьківщина».

proUA

наступна   → Азаров готує податкові канікули
попередня Мартинюк зізнався, що коаліція «кинула» Тимошенко

Погода, Новости, Завантаження...


Назвіть себе *
Ваш e-mail *
Ваш коментар*
Введіть код, зображений на рисунку:
 
 
www.pogranicze.eu



При повному або частковому використанні матеріалів ресурсу JeyNews гіперпосилання на нього є обов'язковим. Редакція не завжди поділяє думку авторів статтей. Редакція не несе відповідальності за інформацію, наведену в нередакційних або рекламних матеріалах. Всі права на інформацію, що підписана JeyNews і/або Jey Corporation належать ПП «Капітал-2000».
© 2007-2019, JeyCorporation
  Відвідування:  
Rambler's Top100 Rambler's Top100 Новости Днепропетровска, работа в Днепропетровске, образование, отдых, туризм, тренинги, выставки,
расписание автобусов, поездов, самолетов
Rate Us @ AMRAY
Корисні лінки: Error: Cache dir: Permission denied!
Error: Can't open cache file!
Error: Can't write cache!