понеділок, 24 вересня, 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
 Соціальна політика України на 2012 рік
 Український баскетбол об'єднався - офіційно
 Жінка і гроші: 10 типових помилок
Жінка і гроші - союз непростий...
Публікації
А. Палатний: Громада Яготина показала приклад того, як не дати себе ошукати

Тетяна Метельова: «Для роботи над законом «Про захист тварин…» залучають прибічників вбивства»
Джерело: JeyNews

Україна на порозі енергетичної війни
Ігор Ліскі спеціально для JeyNews

День міста Львова 2011 відсвяткують весело (програма)

Працювати з Януковичем, бо як це – не працювати?!

METRO Club прагне подякувати усім тих, хто зізнавався нам у симпатії через facebook.
JeyArt
У Тернополі відбудеться концерт Віктора Павліка «Освідчення»
JeyArt
 
Всеукраїнські новини

Турчинов шукає винних у львівській газеті

29.03.2007
14:53

За розпорядженням одного з лідерів БЮТ Олександра Турчинова розпочато службове розслідування щодо сфальсифікованого передруку львівським виданням «Наша Батьківщина» матеріалу інтернет-видання «Українська правда».

Про це у листі до «Української правди» повідомив редактор газети «Наша Батьківщина» Василь Семен.

За його словами, Турчинов почав розслідування у відповідь на статтю «Української правди» «Фальшивка і плагіат від львівської газети Тимошенко».

Редактор газети «Наша Батьківщина» вибачився за «всі непорозуміння» і зауважив, що не вважає «передрук з УП плагіатом, бо вказав прізвище автора Сергія Лещенка».

Водночас він визнав, що передрукована стаття «через скорочення, втручання літературного редактора зазнала певних змін, які, на вашу думку, вплинули на об'єктивність».

«Самі розумієте, у нас з вами така робота, що хочеш – не хочеш десь погрішиш істиною, бо кожен журналіст має свою позицію», - додав він.

За словами Семена, газета «Наша Батьківщина» львівська, але не «газета Тимошенко». Редактор пояснює, що видання зареєстровано «у Львівському управлінні по пресі і до Києва вона не має відношення».

«Від партії «ВО «Батьківщина» я не отримую жодних вказівок чи «темників», прагну керуватися об'єктивністю, через що газета має певну популярність та передплатників», - наголосив редактор.

Як відомо, засновником газети «Наша Батьківщина» є львівський осередок партії Тимошенко.

У свою чергу прес-служба БЮТ повідомила, що виконавчий секретаріат партії «Батьківщина» рекомендував Львівській облорганізації партії розглянути питання про службову невідповідність редактора Семена та звільнити його з посади.

Українська правда

наступна   → Рівненська опозиція вимагає розпуску ВР
попередня Тільки Івано-Франківська міліція з народом

Погода, Новости, Завантаження...


Назвіть себе *
Ваш e-mail *
Ваш коментар*
Введіть код, зображений на рисунку: